5912円 PERRIN ピッチストップマウントインサート ホンダシビックSI 2016-2020対応 車&バイク カーパーツ エンジンパーツ PERRIN ピッチストップマウントインサート 2016-2020対応 ホンダシビックSI 超定番 2016-2020対応,PERRIN,ホンダシビックSI,ピッチストップマウントインサート,eliteboardup.com,5912円,車&バイク , カーパーツ , エンジンパーツ,/bedridden456445.html 5912円 PERRIN ピッチストップマウントインサート ホンダシビックSI 2016-2020対応 車&バイク カーパーツ エンジンパーツ PERRIN ピッチストップマウントインサート 2016-2020対応 ホンダシビックSI 超定番 2016-2020対応,PERRIN,ホンダシビックSI,ピッチストップマウントインサート,eliteboardup.com,5912円,車&バイク , カーパーツ , エンジンパーツ,/bedridden456445.html

PERRIN 国内正規品 ピッチストップマウントインサート 2016-2020対応 ホンダシビックSI 超定番

PERRIN ピッチストップマウントインサート ホンダシビックSI 2016-2020対応

5912円

PERRIN ピッチストップマウントインサート ホンダシビックSI 2016-2020対応

商品の説明

PERRINリアモーターマウントインサートは、工場出荷時のブッシングと連携して機能し、あなたの車にスロットル応答とスポーティな感覚を与えます。 PERRINポリウレタンインサートは、OEMリアモーターマウントラバーブッシングを強化し、ホイールホップを減らし、パフォーマンスを向上させます。 これにより、NVHがわずかに増加します。 しかし、パフォーマンスの向上のためにそれだけの価値があります!

PERRIN ピッチストップマウントインサート ホンダシビックSI 2016-2020対応

I bought this hoping to reduce the wheel hop on quick takeoffs amp; while it doesn't eliminate it...it does help A LOT!Also, I can't really notice any increased NVH in my '17 Si. It also seen to make shifting a bit tighter than stock. Hardest part of the install was removing the RMM with the car on the ground.Now, I wonder if another solid RMM or Type R mount (w/ insert) to take away all the wheel hop, and not increase the NVH appreciably?
Easy install. Hardest part is taking the RMM out and putting it back in. Part slips right into the motor mount just a filler. When you install it I recommend putting vaseline to the outside so it will slide back to its bracket, make sure to line it up and have a pry bar ready. Took me about 30 minutes total and the grease they give you is way sticky so use gloves
Installation was pretty straight forward 1.5 hrs. Make sure you watch a couple YouTube Videos first. On start up I noticed slight vibration other than that no intrusive noise. Definitely positive feel when releasing clutch very solid improvement over stock. All this for the price of a steak dinner. Get It now.
Does what its supposed to do. I'm just not used to the vibration. Vibration can be VERY intense at low rpm, mostly when coming from a stop. And while in 3rd gear going 12mph over speed bumps, without the inserts the vibration would be almost nonexistent at that speed and gear. You have to ride the clutch longer and rev higher coming from a stop, to minimize the vibration. I think I might just remove them soon. Its VERY annoying.